Okolopardubic

15.05.2011 12:58

 

tak jsem zde s dalším pozávodním povídáním. Tentokrát se v neděli 15. května jel další z dílů Cyklomaratontour, a sice Okolopardubic. Okruh, který se dle libosti jel jednou, nebo dvakrát, měřil 25km, bylo na něm jedno větší stoupání po asfaltu, jinak převažovaly široké lesní a polní cesty. Na charakteru tratě se podepsal trend poslední doby, kdy se pořádají čím dál méně technicky náročné a především rychlé závody tak, aby je bez problémů zvládali opravdu všichni. Tento závod toho budiž dokladem, i přes místy kluzkou trať mi tachometr ukázal průměrnou rychlost téměř 30km/h (vítěz měl přes 34km/h). Závod tentokrát okořenil noční déšť, místy to dost klouzalo a občas to byla docela solidní ekvilibristika :)

Na Okolobrna jsem jel pouze krátkou trať, dnes jsem se rozhodl pro dlouhou 50km trasu. Sice jsem si v průběhu prvního kola za tuhle volbu dost nadával, nakonec to ale nebylo tak zlé a dokonce jsem si některá místa v druhém kole i užíval :). Mnoho lidí vyměklo kvůli počasí, přesto byla ale větší konkurence, než v Brně, v cíli z toho tak bylo 10. místo v kategorii, 33. celkově. Jen pro zajímavost, v Brně jsem byl na krátké 9., tady by mi můj mezičas po průjezdu cílem prvního kola bezpečně stačil k vítězství na krátké trati :)

 

Tomáš Šmíd

 

výsledky: https://www.sport-base.cz/v11.html